بخشنامه ها و اطلاعیه ها

بخشنامه ۱۳۹۴/۱/۱۵

موضوع: بخشنامه فروش شرکت آرین دانش
به: نمایندگان محترم فروش و کلیه مصرف کنندگان خون کنترل CELLCO

احتراما با توجه به چند مورد گزارش شده در ارتباط با مرجوعی کالا و پی گیری صورت گرفته توسط بخش فنی شرکت، مشاهده گردیده است که در برخی از این موارد، عدم رعایت کامل زنجیره سرد و ایجاد شوک حرارتی برای محصول خصوصا در مناطق گرمسیری منجر به نتایج نامطلوب و نارضایتی برخی از آزمایشگاه ها شده است. لذا پیرو پیگیری صورت گرفته، توجه به موارد زیر در زمان توزیع برای نمایندگان محترم حیاتی می باشد.

۱- به لحاظ استاندارد های جهانی، ارسال محصولات بیولوژیک مانند خون کنترل می بایست در فوم های مخصوص حمل کالای پزشکی و با رعایت کامل زنجیره سرد صورت پذیرد. هرگونه ارسال و دریافت بدون وجود فوم مخصوص و Ice Pack کافی از نظر بخش فنی شرکت مردود بوده و شرکت آرین دانش هیچ گونه مسئولیتی در قبال تعویض جنس مرجوعی را عهده دار نمی باشد.

۲- در زمان دریافت کالا، دریافت کننده موظف است تا بسته خون کنترل را از نظر رعایت زنجیره سرد بررسی نموده و در صورت عدم رعایت موارد فوق، جهت مرجوع کردن کالا به ارسال کننده اقدام نماید.

۳- دریافت کننده کالا می بایست رسید مرتبط با صحت ارسال کالا (رعایت کامل زنجیره سرد) را در زمان دریافت کالا امضا نموده و برای توزیع کننده فاکس نماید. بدیهی است عدم ارسال رسید و یا تماس تلفنی به منزله دریافت کالا با رعایت شرایط مطلوب بوده و مسئولیت عواقب بعدی به عهده گیرنده کالا می باشد.

احتراما با توجه به وجود شبکه گسترده توزیع کالای پزشکی در کل کشور و تعدد نمایندگان محترم فروش، رعایت موارد فوق سبب سهولت شناسایی موارد عدم رعایت زنجیره سرد می گردد. لذا خواهشمند است جهت افزایش سطح رضایتمندی مصرف کننده و کیفیت خدمت رسانی، نسبت به رعایت موارد فوق خصوصا در فصول گرم و نواحی گرمسیری کشور، توجهات لازم را مبذول فرمائید.

متذکر می گردد خون کنترل یک ماده بیولوژیک و حساس به دمای بالای ۳۰ درجه سانتی گراد می باشد. در صورت عدم رعایت زنجیره سرد حین توزیع کالا هیچ گونه مسئولیتی در خصوص مرجوع کردن کالا به عهده شرکت آرین دانش نمی باشد.